איך הצליח מתנדב זק"א תל אביב למנוע שריפת גופה?

    עמית דניאל No Comments on איך הצליח מתנדב זק"א תל אביב למנוע שריפת גופה?

    מתנדב זק"א תל אביב, אלעזר קליין, שוחח בתכנית "הפוך על הפוך" על סיפור נדיר שהתרחש בשבוע שעבר • מצמרר

    9:08
    05.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on עוד השבוע: הממשלה תפרסם את תזכיר חוק הגיוס הדרמטי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    סיפור שהחל כמזעזע והסתיים בצורה מרגשת מאד התפרסם בימים האחרונים. המדובר הוא על יהודי שנפטר ומשפחתו חשבה לשלוח את גופתו למכון לשריפת גופות. זק"א תל אביב ניסו לשכנע אותם אחרת ובתחילה זה לא היה נראה שהם יסכימו. אלעזר קליין, מתנדב ב'זק"א תל אביב', שוחח בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו וסיפר על השתלשלות האירוע.

    "אני ועוד מתנדב התבקשנו על ידי מנכ"ל 'זק"א תל אביב', צבי חסיד, לעזור למשפחה שאביהם נפטר. נסעננו למקום ודיברנו עם המשפחה. הם אמרו שהם לא צריכים עזרה והם מתכוונים לעשות עם האבא מה שהם עשו עם האמא. 'מה עשיתם עם האמא' שאלתי והם אמרו שהם שלחו את הגופה לשריפה ל"ע. הם אמרו שהם כבר שילמו כמה עשרות אלפי שקלים על השריפה ואני בכל זאת ניסיתי לדבר על ליבם והסברתי להם שכל תהליך הקבורה יהיה בחינם רק שיסכימו לקבור את אביהם. הם אמרו שהם יחשבו על זה ויהיו אתי בקשר אם יחליטו אחרת. יצאתי מביתם בפיק ברכים ועליתי שוב לדבר על ליבם והם אמרו לי שהם יחזרו אלי אם הם ירצו" מספר קליין

    "ביום שישי" ממשיך קליין "הם חייגו אלי שוב ואמר לי שאגיד שוב את הפרוצדורה. שאלתי איפה אביו והוא אמר לי בפון כלומר כבר במכון לשריפה אמרתי לו שיעצרו את התהליך לפני שהם ישרפו ולאחר ניסיונות וקצת קשיים שהערימו עליהם הם הצליחו להחזיר את הקבורה ושעות בודדות לפני שבת הקבורה נערכה בבית העלמין כשהבן קרא קדיש והמשפחה בררה מתי כניסת שבת" סיים קליין את הסיפור המצמרר.

    האזינו:



    0 תגובות